1. Co to jest eBOK AONet?
eBOK AONet to system przeznaczony dla Użytkowników AONetu, który przede wszystkim umożliwia dostęp do faktur wystawionych przez Stowarzyszenie oraz możliwość ich zdalnego pobrania.
|
2. To jest moje pierwsze logowanie w eBOK. Co mam zrobić?
Musisz zarejestrować się w systemie. W tym celu prosimy wybrać zakładkę 'Zarejestruj się'. Rejestracja polega na podaniu loginu Użytkownika (pole 'Login') oraz adresu poczty elektronicznej (pole 'Email') na które zostanie wysłane hasło.
|
3. Jak uzyskać login?
Login znajduje się w prawym górnym rogu faktury. Drugi sposób uzyskania loginu to kontakt z administratorem eBOK telefonicznie 509 123 551 lub poprzez 'Formularz Kontaktowy' -> 'eBOK'.
|
4. Jak prawidłowo zalogować się do eBOK?
Aby prawidłowo zalogować się do systemu należy podać poprawny login Użytkownika oraz hasło służące do uwierzytelnienia w czasie logowania w eBOKu.
|
5. Czy mogę zmienić login?
Niestety, nie ma takiej możliwości.
|
6. Czy mogę zmienić hasło?
Tak, po zalogowaniu się do eBOK prosimy wybrać zakładkę 'Zmiana hasła'.
|
7. Nie pamiętam swojego loginu. Co mam robić?
Prosimy o kontakt telefoniczny 509 123 551 lub poprzez Formularz Kontaktowy. Twój login znajduje się także w prawym górnym rogu faktury.
|
8. Nie pamiętam swojego hasła. Co mam robić?
Jeżeli nie pamietasz hasła do eBOK AONet kliknij TUTAJ. Następnie uzupełnij pole 'Email' i wybierz opcję 'Resetowanie hasła'. Hasło zostanie wysłane na Twoją skrzynkę pocztową.
|
9. Co zrobić jeżeli dane na moim koncie są nieaktualne ?
Należy skontaktować się z administratorem eBOK w celu aktualizacji danych.
|