Użytkownik:
Hasło:

Pomoc

1. Co to jest eBOK AONet?

 

eBOK AONet to system przeznaczony dla Użytkowników AONetu, który przede wszystkim umożliwia dostęp do faktur wystawionych przez Stowarzyszenie oraz możliwość ich zdalnego pobrania.

 

 

2. To jest moje pierwsze logowanie w eBOK. Co mam zrobić?

 

Musisz zarejestrować się w systemie. W tym celu prosimy wybrać zakładkę 'Zarejestruj się'. Rejestracja polega na podaniu loginu Użytkownika (pole 'Login') oraz adresu poczty elektronicznej (pole 'Email') na które zostanie wysłane hasło.

 

 

3. Jak uzyskać login?

 

Login znajduje się w prawym górnym rogu faktury. Drugi sposób uzyskania loginu to kontakt z administratorem eBOK telefonicznie 509 123 551 lub poprzez 'Formularz Kontaktowy' -> 'eBOK'.

 

 

4. Jak prawidłowo zalogować się do eBOK?

 

Aby prawidłowo zalogować się do systemu należy podać poprawny login Użytkownika oraz hasło służące do uwierzytelnienia w czasie logowania w eBOKu.

 

 

5. Czy mogę zmienić login?

 

Niestety, nie ma takiej możliwości.


 

6. Czy mogę zmienić hasło?

 

Tak, po zalogowaniu się do eBOK prosimy wybrać zakładkę 'Zmiana hasła'.

 

 

7. Nie pamiętam swojego loginu. Co mam robić?

 

Prosimy o kontakt telefoniczny 509 123 551 lub poprzez Formularz Kontaktowy. Twój login znajduje się także w prawym górnym rogu faktury.

 

 

8. Nie pamiętam swojego hasła. Co mam robić?

 

Jeżeli nie pamietasz hasła do eBOK AONet kliknij TUTAJ. Następnie uzupełnij pole 'Email' i wybierz opcję 'Resetowanie hasła'. Hasło zostanie wysłane na Twoją skrzynkę pocztową.

 

 

9. Co zrobić jeżeli dane na moim koncie są nieaktualne ?

 

Należy skontaktować się z administratorem eBOK w celu aktualizacji danych.